Αμερικανός πεζοναύτης καταχεριάζει τους αστυνομικούς της Νέας Υόρκης για την αγριότητα που επέδειξαν κατά την διάρκεια των ειρηνικών διαδηλώσεων των αγανακτισμένων με τη Γουόλ Στρήτ. Βίντεο

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΕΝΟΣ

ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ

ΣΤΑ ΟΔΟΦΡΑΓΜΑΤΑ

“… Γιατί χτυπάτε τον λαό μας;  Είναι άοπλοι Αμερικανοί πολίτες.  Γιατί τους χτυπάτε;  Σταματήστε να τους χτυπάτε.  Δεν είναι λογικό αυτό που κάνετε.  Πως κοιμάστε τα βράδια;  Δεν σας τιμά αυτό που κάνετε.  Υποτίθεται ότι ο ρόλος σας είναι να μας προστατεύετε.  Δεν κρατούν όπλα αυτοί οι άνθρωποι.  Δεν είναι πολεμική ζώνη εδώ.  Νομίζετε ότι είστε παλληκαράδες;  Αν νομίζετε ότι είστε παλληκαράδες και θέλετε να παλέψετε πηγαίνετε στο Ιράκ και στο Αφγανιστάν.  Η μητέρα μου, ο πατέρας μου, εγώ, όλοι μας υπηρετήσαμε στο Ιράκ και στο Αφγανιστάν για να προστατέψουμε αυτή την πατρίδα.  Είμαι νεουρκέζος και επιστρέφω στην πατρίδα μου και βλέπω τους αστυνομικούς να χτυπάνε τους ανθρώπους που εγώ πολέμησα για να προστατέψω.  Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία γι’ αυτό που γίνεται, δεν υπάρχει λογική, δεν είναι έντιμο να χτυπάς άοπλους πολίτες …”.

Στην τηλεοπτική εκπομπή του Κηθ Όλμπερμαν, Countdown, ο Σαμάρ Τόμας είπε:  “… Συμμετείχα στην διαδήλωση στις 5 Οκτωβρίου και… είδα την αστυνομική βία επάνω σε νεαρά παιδιά, κορίτσια και αγόρια που προσπαθούν να εμπνεύσουν προκειμένου να υπάρξει μία αλλαγή στην οποία θα ήθελα κι εγώ να συμμετέχω.  Βρέθηκα στο Ιράκ δύο φορές και υπήρξαν στιγμές όπου μας πετροβολούσαν αλλά δεν ανταποδώσαμε χτυπώντας ή συλλαμβάνοντας, συμπεριφερθήκαμε σ’ εκείνους τους ανθρώπους έχοντας ένα είδος ταπεινότητας στην συμπεριφορά μας.  Να βλέπω στην πατρίδα μου τους αστυνομικούς να χτυπάνε τις γυναίκες στο πρόσωπο;  Ξέρεις, όλη μου η οικογένεια πολέμησε γι’ αυτή την χώρα, για να έχει δικαιώματα ο λαός.   Αυτοί που διαδηλώνουν είναι ειρηνικοί άνθρωποι …”

